Ytong je nejdůvěryhodnější značkou na Českém trhu v kategorii stavebnin

Značka Ytong letos poprvé zvítězila v marketingovém programu Důvěryhodné značky v kategorii stavebnin nad mnoha známými značkami, které byly v průzkumu zařazeny. Ocenění jménem výrobce Ytongu, společnosti Xella CZ, převzal 7. listopadu v Národním domě vedoucí marketingu Luděk Suchomel.

Nezávislý marketingový program Důvěryhodné značky na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli vybírá a oceňuje značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují. Letos to byl již pátý ročník ankety, která patří mezi nejrozsáhlejší nezávislé průzkumy spotřebitelské důvěry u nás. Vytvořila ji agentura Nielsen, která oslovila reprezentativní vzorek 4000 respondentů prostřednictvím on-line dotazníků. Účastníci průzkumu hodnotili přes 600 značek v 65 skupinách a v jednotlivých kategoriích vybírali maximálně z 10 nejsilnějších značek, což byl současně hlavní parametr pro zařazení do průzkumu. Následně v každé kategorii zvítězila pouze jedna nejdůvěryhodnější značka. Ytong se tak zařadil mezi nejúspěšnější značky na trhu jako jsou např. Škoda Auto, Lidl, Kofola, ČEZ, Pilsner Urquell, Samsung a další.

„Za projevenou důvěru našim zákazníkům upřímně děkujeme. Důvěra představuje silné pouto mezi značkou a zákazníkem. Není to komodita, kterou si můžete koupit – tu musíte dlouhodobě budovat, udržovat a zasloužit si ji. Naším úkolem v marketingu je rozšiřovat povědomí o našich produktech a službách. Bez skutečné kvality a dobré zkušenosti zákazníků by však naše práce nikdy nedosáhla k takovému ocenění,“ uvedl k této příležitosti Luděk Suchomel, vedoucí marketingu Xella CZ a Xella Slovensko.

YTONG je nejdůvěryhodnější značkou na Českém trhu v kategorii stavebnin

YTONG je nejdůvěryhodnější značkou na Českém trhu v kategorii stavebnin